Forum Lochy i Smoki Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pułapki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Sob 22:41, 01 Paź 2005 Powrót do góry

Ma ktoś jakieś fajne pomysły na pułapki? Zarówno magiczne jak zwyczajne.
Wpisujcie je tutaj, może się komuś przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Nie 19:22, 02 Paź 2005 Powrót do góry

ja tez jestem ciekaw co ludziom do glowy przyjdzie, tylko bez takich jak na przyklad wilcze doly itp. zadnych odmian z kolcami itd. tylko taki fajne, wymyslne pulapki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Nie 14:48, 09 Paź 2005 Powrót do góry

No pułapka typu zardzewiacz wpadłem moze jeśli tego nie było to tworzy się takie pole i wszystkie metale i jego odmiany rdzewiwją i nie można ich naprawic nawet najlepszą magia. Pasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Pon 18:57, 10 Paź 2005 Powrót do góry

hmmmmm no może i tak ale jakbyś miał koło 20 lvl i wpadł w coś takiego to wiesz.... przewalone.... ale niezłe jak MP ma ukarać graczy Very Happy ale jeszcze może można by to życzeniem przywarcać albo coś


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Czw 23:59, 13 Paź 2005 Powrót do góry

Nie za proste moim zdaniem. Albo pułapka która paralizuje cel i zjada go?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Sob 21:31, 15 Paź 2005 Powrót do góry

hmmmmmmm, tylko to w zasadzie coś jak po prostu palec śmierci. rzut i umierasz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Sob 21:48, 15 Paź 2005 Powrót do góry

Ale zjada cię nie ma cię i koniec nie da się wskrzesic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Czw 13:49, 20 Paź 2005 Powrót do góry

i co wtedy?? koniec gry?? troche chyba za drastyczne.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Czw 16:06, 20 Paź 2005 Powrót do góry

To już lepiej pułapki dezintegrujące.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Czw 17:58, 20 Paź 2005 Powrót do góry

no, dezintegracja przynajmniej nie tak wysokiego RO więc to by już bardziej mi pasowało, zwłaszcza że to wszędzie pasuje, otwierasz szafke a tu buch promień albo może być też promień z jakiego kolwiek pasującego miejsca Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Sob 13:44, 31 Gru 2005 Powrót do góry

Hm pułapka która zabiera ci jeden przedmiot nie odwracalnie który masz na sobie? Tez dobre co? Uwazam ze tak można gracza tym ukarac jak coś mu nie pasuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aqueek
Nowicjusz



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 10:07, 02 Mar 2007 Powrót do góry

Może by ale moze taka co rzuca w ciebie k4 flakonami kwasu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
reddragon456
Nowicjusz



Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 12:29, 27 Lis 2007 Powrót do góry

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Huor
Gość





PostWysłany: Pon 15:21, 12 Maj 2008 Powrót do góry

Może pułapka na pozór oklepana: zgniatające ściany? Ale tak na prawdę stanowiące iluzje? Rzuty obronne: Wola neguje. Pierwszy rzut jak ściany zaczynają się przemieszczać, drugi jak postać wchodzi z nimi w kontakt (tu można dać jakieś obrażenia), trzeci- ostatni, gdy ściany zgniatają postać, udany wiadomo, nieudany śmierć albo obrażenia i rozproszenie iluzji.
Oczywiście postać widząca jak przyjaciele przenikają przez ściany bez szwanku powinna otrzymać jakieś bonusy do rzutów, tak samo jeżeli, będzie mieć pecha i wynik na kostce to naturalne 1, albo ujemne modyfikatory, albo utrata prawa do kolejnych rzutów obronnych. Wszystko najlepiej dopasować do poziomu postaci.
A co do karania graczy to po prostu z nimi nie grajcie jak nie macie w tym przyjemności i drażni was ich postępowanie.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)