Forum Lochy i Smoki Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Co by było gdyby Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Śro 20:42, 11 Sty 2006 Powrót do góry

A no właśnie.
Siedze tak sobie i myśle co by było gdyby.
Zwróćcie uwagę naprzykład na tekiego paladyna...
Nie może być neutralny... zły też nie może być.
Ale nie macie wrażenia że to jest blokada czysto mechaniczna?
Gdyby to obejść może wymyślmy coś?

Niech ktoś odpisze co by było gdyby był naprzykład neutralny albo ork miałbym 30 int.

I czy to możliwe?
Bo to jest możliwe ale teoretycznie a jak to zrobić praktycznie?
Stawiam wam zadanie pomóżcie mi coś wymyśleć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Śro 22:46, 11 Sty 2006 Powrót do góry

Paladyna obejść chyba nie można, bo to nie tylko od mechaniki zależy - tylko praworzadna dobra droga może wytworzyć w nim te specyficzne właściwośći - mechanik podpiera się tu logika i odwrotnie.

Ale ork z 30 int... czemu nie? Powiedzmy, że zaczyna z 16 - maksymalna wartość dla orka. Musi zdobyć owe 14 punktów. Na 56 poziomie będzie miał te 30 jeśli każdy punkt w int będzie ładował ;) Wydaje mi się, że użycie najpotężniejszych czarów - jak cud i inne moga zwiększyć atrybuty... A wtedy to już szybciej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Czw 17:45, 12 Sty 2006 Powrót do góry

no i jakieś plusy z itemków, jeśli chodzi Wam nie tylko o czyste statsy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Czw 19:47, 12 Sty 2006 Powrót do góry

No dobrze może nie da sie obejść ale co by było gdyby paladyn był neutralny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raziel
Czarodziej



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Nosgoth

PostWysłany: Czw 20:31, 12 Sty 2006 Powrót do góry

Właśnie i tu D&Dowcy przydałby się Warhammerowy Chaos, czzemu niby paladyn miałby być praworządny? A gdyby zło go wypaczyło? W Warhammerze jest proste rozwiązanie ów paladyn staje się kultystą Chaosu ale w D&D Chaosu brak i co zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Duch Zemsty
Adept



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 22:08, 12 Sty 2006 Powrót do góry

No właśnie ,a ja sobie zakupiłem księge potworów do Warhammera i zgłębiam informacje o wszelakich potworach w tym o chaosie i właśnie w DnD czegoś takiego brak ,ale nawet jakby to sobie MG wymyślił to nie miałoby to takiego klimatu ani spójności jak w warhammerze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Czw 22:50, 12 Sty 2006 Powrót do góry

Panowie, nie wypowiadajcie się negatywnie o czymś, czego tak do końca nie poznaliście.

Palladyn może zejść na zła drogę (w dnd), traci wtedy poprzednie właściwości, ale zyskuje nowe - odpowiednio dopasowane do swojego wcielenia.

Co nie zmienia faktu, że jego charakter musi pozostać praworzadnym - z tym, że złym w tym wypadku.

Prawiorzadność jest moim zdaniem palladynowi bardzo potrzebna i palladyn bez praworzadności... no cóż...nie byłby palladynem. To tak jak z mnichem - jest to wyjatkowa dorga, bardzo trudna i trzeba wielkiej wytrwałości i opanowania by dojść do tego wszystkiego, trzeba nieustannie kształtować swój charakter, nie dawać się ponieść złu/dobru (zależy jaki palladyn).

W młotka nie grałem, i nie wiem jakie tam jest wyobrażenie palladyna, więc się w tej kwestii nie będę wypowiadał, ale to dndowe jest bardzo spójne i logiczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kiram
Adept



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:47, 12 Sty 2006 Powrót do góry

Khhagrenaxx ma racje nie da się porównac plladyna z D&D z tym ze świata Wrchamera bo to dwa diametralnie rużne od siebie światy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Pią 19:04, 13 Sty 2006 Powrót do góry

A JEŻELI BYŁ BY NEUTRALNY!?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Pią 23:13, 13 Sty 2006 Powrót do góry

To nie byłby palladynem.

No chyba, że byłby praworzadnym neutralnym palladynem... Jak sprawić by takim się stał? Hmmm... Jedynie interwencja boska mogłaby nadać mu takich cech - mechaniika na to nie pozwala, ale można zrobić po prostu tak, że zyskuje właściwości palladyna, a jest wojownikiem, można zrobić prestiżówkę, która będzie jakby palladynem praworzadnego neutralnego bóstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Sob 9:18, 14 Sty 2006 Powrót do góry

No bo mi sie wydaje naprzykład... że paladyn w sensie bycia paladynem nie koniecznie musi być praworządny.
Może mieć taki sam charakter jak jego bóstwo.
A czy będąc chaotycznie złym utrzyma się w wierze itp. itd. to już inna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Sob 11:01, 14 Sty 2006 Powrót do góry

No chyba nie...Bo wtedy bardzo niewiele by go różniło od kapłana danego bóstwa. No wiadomo, czary i takie tam, ale w sensie działania, które ma zwiazek z charakterem - pllandyn musi być praworzadny - nie wiem, tak mi się wydaje, choć niekoniecznie dobry/zły - betralny mógłby być, ale albo jako prestiżówka, albo wybraniec danego bóstwa.

-------------------

Palladyn zgodny z charakterem bóstwa, to nakładka na wojownika, która jest w Faerunie - rycerz wiary - co prawda nie ma wszystkich właściwości palladyna, jest jego mocno zubożała wyrsja, ale to też o czymś świadczy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Nie 0:21, 15 Sty 2006 Powrót do góry

No i napewno ma wymagania charakteru tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Nie 1:29, 15 Sty 2006 Powrót do góry

Aby zostać rycerzem wiary musisz mieć bóstwo opiekuńcze, a aby je mieć musisz mieć taki sam charakter jak twój bóg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Sob 8:40, 28 Sty 2006 Powrót do góry

No to pójdźmy inną drogą jakby stworzyć alternatywne charaktery dla paladyna?

Albo poprostu nowe charaktery?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)