Forum Lochy i Smoki Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wymarzona drużyna ?? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Pią 22:00, 07 Paź 2005 Powrót do góry

Jaka jest Wasza wymarzona drużyna ?? i dlaczego ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Sob 11:49, 08 Paź 2005 Powrót do góry

To zależy ile ma być graczy, ale moim zdaniem drużynka koło 4 graczy to: czarodziej, kapłan, wojownik i łotrzyk, paladyn albo mnich. DLaczego?? Bo sie swietnie uzupełniaja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Czw 21:26, 13 Paź 2005 Powrót do góry

Nie mam wymarzonej takiej ale napewno czrodziej/zaklinacz i woj a potem się zobaczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Czw 22:54, 13 Paź 2005 Powrót do góry

Moim zdaniem to Wojownik czarodziej łotrzyk i kapłan !! Na wyższych lvl to oni tworzą niepokonaną pare !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Czw 23:51, 13 Paź 2005 Powrót do góry

hmm w druzynie bard tez potrzebny jest bo ma te piesni które są kozackie2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Sob 20:59, 15 Paź 2005 Powrót do góry

kazdy jest potrzebny, ale mówmy tu o 4- osobowej dużynie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Sob 21:41, 15 Paź 2005 Powrót do góry

No to mag,bard,woj i kapłan i będzie gites i może paladyn


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Nie 12:44, 16 Paź 2005 Powrót do góry

Wojownik, musi być ktoś kto rzuci się w wir walki, odciągnie uwagę wroga czy obroni słabszych członków.

Czarodziej nie jest potrzebny aczkolwiek może być pomocny, zmiatając z powierzchni ziemi kulami ognia wrogów którzy mogą stanowić zagrożenie, albo osłabiać ich czy wykorzystać magie uroków do zawładnięcia umysłem przeciwnika i wyduszenia czegoś od niego lub obrócenia go przeciw innym bestią.

Łotrzyk ktoś musi rozbrajać półapki, potrafić się skradać gdy będzie taka potrzeba, czy zaatakować wroga od tyłu nie alarmując wszystkich, no i może czasami nieźle dla drużyny zarobić, jednak gdy już mamy łotrzyka to najlepiej żeby był dobry w łuku.

Kapłan, do leczenia drużyny albo druid.
Druid myśle, że bardziej przydatny bo może fajne stworki przywołać, jednak kapłan czary ochronne ma zacne.


I tutaj jeszcze gdybyśmy odrzucili jakiegoś z tych wymienionych to proponuje łowcę, a łotrzyk niech już sie nie szkoli w łuku.



Ogółem:
Potrzebny jest ktoś kto może wymiatać stworki czyli wojownik (ew. barbarzyńca, m nich, paladyn)
Ktoś kto usunie półapki, zabije ciosem w plecy i potrafi zarobić czyli łotrzyk.
Ktoś kto zmiecie z powierzchni ziemi naszych wrogów zaklęciami czyli mag (albo zamiast maga łowca jednak reszta wg. mnie powinna zostać bez zmian)
I ktoś kto uleczy i wspomoże fajnymi zaklęciami ochronnymi czyli Kapłan albo Druid.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Nie 13:28, 16 Paź 2005 Powrót do góry

Hmmm woj napewno, mag też. Ale jest sprawa czy Łotrzyk czy bard te same prawie umiejętności i co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Nie 18:23, 16 Paź 2005 Powrót do góry

Jeżeli chodzi o opisy to :

WOJOWNIK:
Zawsze jest ktoś potrzebny żeby bronić drużyny a poza tym ktoś musi iść do przodu !! No i jego siła niesie strach i porządne obrażenia !! Dobre klasy prestiżowe dla Woja : Krasnoludzki Obrońca , Szermierz , Biczownik

CZARODZIEJ:
Gdy już nikt nie wierzy w zwycięstwo pojawia sie On !! Wspiera z tyłu czarami gdyby nie on wiele walk mogłyby sie potoczyć inaczej !! Dobre klasy prestiżowe dla Maga : Akolita Skóry , Smoczy potomek , Zniewalacz Umysłów

ŁOTRZYK:
Jego życie zawsze wisi na włosku !! Ale gdyby nie on wiele pułapek sprawiłoby Trudności nawet doświadczonemu Magowi !! Dobre klasy prestiżowe dla Łotra : Skrytobójca

KAPŁAN:
Dzięki jego czarom leczącym Drużyna staje sie niepokonana z każdym dodatkowym poziomem Kapłana !!

Według mnie taka drużyna potrafi czynić cuda Very HappyVery Happy Ale oczywiście każdy ma inne zdanie

PS ( Te klasy prestiżowe są dobre Według mnie !! A kapłanowi nie dodałem bo sądze że bez klasy prestiżowej jest on świetny Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Nie 18:26, 16 Paź 2005 Powrót do góry

No tylko każda prestiżówka musi miec jakieś wymagania i niektóre umiejętności!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Nie 19:20, 16 Paź 2005 Powrót do góry

No ale ja tak widze swoją wymarzoną drużyne i nic na to nie poradze !! Z gustami sie nie dyskutuje !! Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Pon 12:04, 17 Paź 2005 Powrót do góry

BARD... I ZŁDZIEJ? To to samo?? No nieźle, Bard ma tylko kradzież kieszonkową, nie potrafi rozbrajać pułapek, nie zadaje ukratkowych ciosów, nie potrafi zniknąć w cieniu, nie potrafi otwierać skrzyń wytrychami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Pon 15:07, 17 Paź 2005 Powrót do góry

hiih, teraz obrońmy czarodziejów.... więc tak
1 kradzież- może tak urok jakiś i po sprawie??
2-pułapki-tu sie nie pochwale:( ale jak coś to może przyzwać stworki jakieś i na żywioł je, moga rozwalić pułapki( czyt. uruchomić) ale i tak w tym akurak łotrzyk jest lepszy Very Happy chociarz jak dobrze pamietam to kapłan ma coś takiego jak wykrycie pułapki i później to już spoko Very Happy
3-ukradkowe ciosy- niewidzialność + błyskawica, przydatny też lot Very Happy
4-cień- każdy ma umiejętności nie? wiem że łotrzyk to lepiej robi ale mag= niewidzialność Very Happy
5- otwieranie skrzyń- otwarcie /zamkniecie, nie pamiętam już dalszych czarów Razz

więc wysoko lvl mag to jest coś.... i wątpie żebyś zaprzeczył Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Pon 20:26, 17 Paź 2005 Powrót do góry

ad.1 Tak urok zwłaszcza w gospodzie pełnej ludzi
ad.2 Stworki powiadasz? No i wtedy to już wszyscy wiedzą, że się zbliżamy jak rumor kul ognia odbija się od ścian, a jak tak ktoś z drużyny rykosztem dostanie?
ad.3 Nie ma premi do ataku z ukrycia więc to wogóle nie jest to samo
ad.4 Ja miałem na myśli ogólnie skradanie niewidzialność to nie wszystko.
ad.5 Otwieranie skrzyń... hmmm no to żeby wszystkie skrzynie pootwierać to byś se musiał nieźle księge czarów zapełnić zapamiętanym zaklęciem, to już lepiej z kuli ognia "otworzyć"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)