Forum Lochy i Smoki Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Narkotyki w dnd ?? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Czw 15:45, 20 Paź 2005 Powrót do góry

A co ma alchemia do uzależnienia?? To zależy od siły woli ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Wto 18:58, 15 Lis 2005 Powrót do góry

Ale jemu chyba chodziło o to że do maga pasuje taka alchemia tworzenie trucizn i wogóle wywarów . Ale może żeby najpierw wziąść to może najpierw test na siłe woli a dopiero potem na wytrzymałość w jakim stopniu zadziałała trucizna i tak by było dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Wto 19:36, 15 Lis 2005 Powrót do góry

no więc tak, chodziło mi o to że powinny być jakieś plusy bo jak sie robi często takie rzeczy to ma sie chyba już jakąś odporność na to albo coś taki9ego, taki przynajmniej +1/5 rank w umiejętności Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Wto 22:07, 15 Lis 2005 Powrót do góry

A uzasadnij dlaczego powinno się być na to odpornym Smile

Jak ja to luuubie ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Czw 9:44, 17 Lis 2005 Powrót do góry

powinno sie być odpornym Very Happy bo wiesz jak to jest z antygenami jak raz cos organizm rozpozna to już później tak łatwo nie puszcza Very Happy pozatym wiesz lekarze też za codzień z chorobą sie obchodzą i jakoś niezaczęsto chorują Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Czw 14:29, 17 Lis 2005 Powrót do góry

Wiedzą jak zapobiegać, a alchemik jeżeli nie będzie sobie tego czegoś testował na sobie to sie nie uodporni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Pon 10:16, 21 Lis 2005 Powrót do góry

dobra dobra, uodporni sie Very Happy
a zręsztą to alchemia chyba po części na tym polega że sie testuje nie?? chyba że już wszystko wymyślono Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Pon 15:22, 21 Lis 2005 Powrót do góry

Ale nie testujesz jej na sobie tylko na kims innym nie ?? bo jeśli wymyśliłbyś jakiś kwas to chyba nie użyłbyś go na sobie . No ale zdażają sie wypadki Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Pon 16:56, 21 Lis 2005 Powrót do góry

Mi chodzi raczej o uodpornianie się, czyli wstrzykiwanie sobie małej ilości naprzykład trucizny i przyzwyczajania się do tego. ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Pon 20:47, 21 Lis 2005 Powrót do góry

no Very Happy czyli wpisujemy alchemie na liste umiejętności Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Czw 2:20, 12 Sty 2006 Powrót do góry

Kiedyś wprowdziłem narkotyk, na północnym wschodzie, chyba Damarra to była (ta kraina od barbarzyńców), który działał tak, że jeśli się go wzięło to automatycznie wpadało się w szał (taki zwykły, nie jakiś tam berserkerski), a działał w ten sposób, że w czasie szału punkty barba mogły spaść poniżej zera, a on nadal mógł stać i walczyć - podobnie jak atut, którego nazwy już nie pamiętam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Czw 14:11, 12 Sty 2006 Powrót do góry

A gdy narkotyk przeminął?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Czw 15:16, 12 Sty 2006 Powrót do góry

No to tak jak w atucie - jeśli pw były poniżej zera to pada nieprytomny... Aha, narkotyk działa tyle co szał, można też przedłużyć jego działanie - w zależności od tego jak jest mocny, ale powinno to być zwiazane z jakimś rzutem na wolę (czy mu się nie pojebało i jednak niewpadnie w ten berserkerski..., albo czy w ogóle to przetrzymał i czy np. w razie porażki rzutu "nie spali" mu się szał momentalnie i będzie odczuwał jego skutki...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Sob 8:44, 28 Sty 2006 Powrót do góry

No to ja coś wymyślę hmm.....................


Ziele tranformacji (lol) po zażyciu tego ziela nasza postać przemienia się na czas 30 minut w cokolwiek, może to być królik, tygrys, lew, wiwerna, smok itp. itd.

Po przemianie postać zyskuje wszystkie umiejętności, hp itp. itd. potwora czyli jeżeli jest królikiem i umrze... to za pierwszym ciosem.

Jeżeli przemieni się w dzikie zwierze postać musi rzucić test na wytrwałość ewentualnie niech będzie koncentracja, od bazowego współczynnika postaci odejmujemy wtedy -3 jeżeli jej sie nie uda rzuca się na drużyne a jak sie uda to sie nie rzuca:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Akolita Skóry



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 218 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz/Wrocław

PostWysłany: Sob 10:50, 28 Sty 2006 Powrót do góry

Hehehe, szczególnie to ostatnie fajne:) Jednak ST rzutu, na to czy się rzuca czy nie rzuca na drużynę powinno być bardzo wysokie (vide wilkołak). Poza tym chyba jednak lepiej byłoby wprowadzić, że stworzenie w które się transformuje nie może mieć więcej KW niż poziom postaci (badź jej KW, jeśli ktoś gra jakimś dewinctwem jak gnoll Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)