Forum Lochy i Smoki Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Narkotyki w dnd ?? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Pią 21:47, 07 Paź 2005 Powrót do góry

Czy spotykacie sie z narkotykami w dnd ?? I jakie istnieją ?? (mogą być wymyślone)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Sob 11:51, 08 Paź 2005 Powrót do góry

narkotyki to może nie, ale różne trunki itp......to wiadomo Very Happy poza tym jeszcze trzeba pamietac o wszystkich zaklęciach typu bycza siła itp. zwiekszajace atrybuty, a może by tak zrobic żeby przedłużyć czas działania i zrobic jakieś zmeczenie później..... co o ty myślicie??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Sob 14:58, 08 Paź 2005 Powrót do góry

Ale czy to można nazwać narkotykiem ?? To już chyba bardziej jakimś skutkiem ubocznym czaru !! Ale np można było by sie spotkać z jakimś zielem co kreci nam sie w głowie i nie wiemy co sie dzieje !! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Sob 15:25, 08 Paź 2005 Powrót do góry

ihih ziolo....... ale w sumie to mozna by wszystko zrobic i wszystki skladniki naturalne wtedy juz byly wiec tylko pomyslowosci brakuje Very Happy a jeszcze te wsszystkie wiedzmy wykorzystujace naturalne rzeczy.... no mozna cos zrobic Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Sob 15:29, 08 Paź 2005 Powrót do góry

Albo poprostu wykorzystujemy umiejętności takie jak Alchemia lub Wiedza(zielarstwo) no i zbieramy samosiejke albo sadzimy plantacje ziela Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kayne
Nowicjusz



Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 17:25, 08 Paź 2005 Powrót do góry

Ja wprowadziłem coś takiego.

Piekielne Ziele. Zwija się i pali (bądź żuje liście). Obniża tymczasowo inteligęcje i zręczność ale zwiększa wytrzymałośc i siłę. Uzależnia.

Całkiem całkiem. Każdy teraz przed wielką bitwą wypala totny ziela, więc wprowadziłem utratę PW (na stałe!!). Teraz to wypalają jeden do dwóch skrętów bo więcej grozi ... śmiercią Very Happy

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Nie 21:14, 09 Paź 2005 Powrót do góry

oooo niezłe, masz talent Kayne Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Parn
Czerwony Półsmok



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 397 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Piekło i okolice

PostWysłany: Pon 20:11, 10 Paź 2005 Powrót do góry

Ja mam pomysł na dilera. Szczur z tytanowa pałką Very Happy hehehehe żart nie dobre można wprowadzi ziele którea daje nam jakiś szał i atakujemy swoich kumpli co o tym sadzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Pon 21:08, 10 Paź 2005 Powrót do góry

( po pierwsze : Szczur był z tytanowym kijem basseballowym czy jak to sie pisze Wink a po drugie : Szczur jest mój Wink ) albo proch odwagi wciagasz go nosem i dostajesz plus dwa do ataku przez godzine a przez nastepną godzine odczuwasz zmęczenie walką i dostajesz minus 1 do ataku i zmniejeszenie szybkości o połowe !!

Może być ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Śro 13:59, 12 Paź 2005 Powrót do góry

niezłe, ale może z tą szybkością to nie tak bardzo...... troche mniej czyli Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Śro 21:11, 12 Paź 2005 Powrót do góry

albo ziele matrixa palimy takie ziele i czas leci wolniej, mozemy wykonywac niesamowite akrobacje dostajemy zwinnosc zrecznosc czy jak to tam zwiecie + 15 ale za to pozniej tracimy 1/2 pż dzialanie trwa 3 minuty wiec mozemy pasc, dodatkowo spada nam odpornosc na czary i moze byc efekt uboczny, a mianowicie ogluszenie na 3 minuty co moze byc tragiczne, ziele uzaleznia, jezeli bedziemy je palic w duzych ilosciach to stracimy na zawsze sile (-5), zanikna nam miesnie (powoli bedziemy tracic pż, co dzien), i stracimy zrecznosc (-5) Very Happy ale to idzie etapami najpierw sila pozniej zanik a pozniej zrecznosc. Zanik miesni da sie zniwelowac specjalnym lekiem ale potrzeba alchemika bo kupic sie go nie da, a strate zrecznosci i sily mamy na zawsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Czw 14:50, 13 Paź 2005 Powrót do góry

no niezłe, ale +15 zr!! to +7 do rzutu!! troche dużo. i czy uzależnia jużpo jednym spaleniu czy rzut k% na uzależnienie czy coś. poza tym fajne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dracantos
Półsmok



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 322 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyzne krwawe pola

PostWysłany: Czw 15:12, 13 Paź 2005 Powrót do góry

No mój błąd nie napisałem po ilu użyciach, tak jeżeli weźmiemy z 3 razy wtedy może nas uratować siła woli ale jak już bedzie zaawansowane stadium rozwoju uzależnienia to tylko siłą, a osoba która nie bierze bo ktoś jej broni może popełnić samobójstwo, czyli wpaść w nieopanowany szał i gracz nie ma nad postacią kontroli. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Necromancer
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 419 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Undercity

PostWysłany: Czw 17:25, 13 Paź 2005 Powrót do góry

No to z tego wynika że czasem warto sie uzależnić no nie ?? albo coś takiego :

OGNISTE ZIELE
gdy je spalimy daje na 1k4+1 siły na 1 godzine ale za to nasze rzuty obronne spadaja o 5 ( też na godzine ) po częstym palaniu tracimy na stałe o 1 wszystkie rzuty obronne i -1 do intelektu ale dostajemy +1 do siły

Co wy na to ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marvel
Król Demonów



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 532 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Fioletowa cytadela

PostWysłany: Czw 17:50, 13 Paź 2005 Powrót do góry

gracz nie ma nad postacią kontroli......... więc jak widzisz Necro nie zawsze wartosie uzależniać............ chyba że pożniej było by to + 15 do zr Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)